انتخابات شاخه دانشجویی انجمن ژئوپلیتیک ایران- شعبه خراسان رضوی

انجمن ژئوپلیتیک ایران از جمله انجمن های مهم در سطح فضای علمی و تخصصی حوزه علوم جغرافیایی و سیاسی می باشد که از سال 1382 باتوجه به سابقه جلسات تخصصی اساتید و دانشجویان رشته جغرافیای سیاسی در گرایش های مختلف در دهه 80 تاسیس شده و فعالیت های شاخص و تاثیرگذاری را در حوزه های مرتبط در کارنامه خود دارد.

باتوجه به گسترش دانشگاه های دارای رشته جغرافیای سیاسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر کشور، این انجمن اقدام به تاسیس شعب استانی نمود و شعبه استان خراسان رضوی مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس نیز از جمله شعب زیر مجموعه انجمن ژئوپلیتیک ایران است که در طول مدت فعالیت خود از سال 91 در سلسله مراتب سازمانی انجمن استان و زیر شاخه دانشجویی انجمن، فعالیت های متعددی را در زمینه های مرتبط در سطح شمال شرق کشور داشته است.

انتخابات شاخه دانشجویی این انجمن بصورت سالانه برگزار می شود و در سال جاری توسط کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته جغرافیای سیاسی و با نظارت هیئت مدیره انجمن استان خراسان رضوی در تاریخ 2 آبان ماه 1396 ساعت 15:30 در گروه جغرافیای دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد .

جلسه با حضور اساتید جغرافیای سیاسی در دانشگاه مشهد جناب آقای دکتر عظمی، جناب آقای دکتر زرقانی و جناب آقای دکتر جان پرور و با حضور پرشور دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی Ph.D. رشته جغرافیای سیاسی آغاز شد. در ابتدا مسئول محترم شاخه دانشجویی انجمن ژئوپلیتیک خراسان رضوی توضیحات ابتدایی ضوابط و جزئیات اجرای جلسه انتخابات را تشریح کردند، سپس اعضاء انجمن به معرفی اولیه خود پرداخته و اعلام کاندیداتوری توسط اعضای شاخه دانشجویی صورت گرفت.با بیان سوابق علمی و اجرایی تمامی 13 نفر کاندیدای تصدی شاخه دانشجویی انجمن و طبق ظوابط ابلاغی انتخابات توسط انجمن ژئوپلیتیک ایران رای گیری با نظارت هیئت مدیره انجمن استان انجام پذیرفت.

نتایح انتخابات شعبه دانشجویی انجمن در دانشگاه فردوسی مشهد به شرح زیر است :

پنج نفر عضو رسمی شاخه دانشجویی انجمن به ترتیب آرا: خانم اخباری _ آقای بیزه _ آقای قربانی _ آقای رمضانپور _ خانم نسیمی

دو نفر عضو علی البدل شاخه دانشجویی انجمن به ترتیب آرا: آقای میرشکاری _ آقای محمدی
در پایان جلسه انتخابات جناب آقای دکتر اعظمی ریاست محترم انجمن ژئوپلیتیک خراسان رضوی و جناب آقای دکتر جان پرور مطالبی را در راستای گسترش فعالیت های شاخه دانشجویی انجمن ایراد کردند.

 

 

 

 

 

 

{yoogallery src=[/images/gallery//shakoie]width=[150]}

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا