پیام تسلیت به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهوری، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر گرانقدر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی

«سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ»

«درود بر ابراهيم، نيكوكاران را چنين پاداش مى‏‌دهيم، در حقيقت او از بندگان با ايمان ما بود»

سوره الصافات- آیه ۱۰۹

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سانحه سقوط بالگرد و شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر گرانقدر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان، واقعه‌ای جانگداز است که غمی بزرگ را در دل‌های عموم مردم کشورمان جاری کرد.

شهادت در راه خدمت، سعادتی است که پروردگار متعال بر بندگان صالح ارزانی می‌دارد. سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور انقلابی و جهادی رهرو راهی بود که شهیدان رجایی و باهنر پیشگامان آن بودند و با شهادت در مسیر خدمت به ملّت نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.  دکتر حسین امیرعبدالهیان نیز در کسوت وزیر امور خارجه، به عنوان دیپلماتی مجاهد سال‌ها تلاشی بی‌دریغ در راستای اعتلای نام میهن عزیزمان ایران انجام داد.

آیت الله دکتر سید محمدعلی آل هاشم، یار گرانقدر دیگری است که در این سفر ابدی به ملکوت اعلی پیوست که ایران و جامعه جهانی اسلام سرمایه‌ای پرارزش و آذربایجان، محبوب‌ترین چهره خود را در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان از دست داد.

جناب آقای دکتر مالک رحمتی، استاندار گرانقدر آذربایجان شرقی نیز از شخصیتی برجسته و مومن و از چهره‌های محبوب و انقلابی بودند که در همین مدت زمان اندک خدمات ارزنده و شایانی برای آذربایجان شرقی ارایه کردند.

بدینوسیله هئیت مدیره انجمن ژئوپلیتیک ایران شهادت تمامی خدمتگزاران کشور عزیزمان در این سانحه را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملّت بزرگ ایران و خانواده‌ها و  بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این بزرگان آسمانی، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار است.

انجمن ژئوپلیتیک ایران ۱۴۰۳/۲/۳۱

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا