دیدار اعضای انجمن ژئوپلیتیک ایران شعبه گیلان با خانواده شهید پورابراهیمی درگاه

عضو هیات ریسه انجمن ژيوپلیتیک ایران به همراه جمعی از دانشجویان و اعضای انجمن ژئوپلیتیک ایران شعبه گیلان با حضور در منزل شهید «پور ابراهیمی درگاه» پانزدهمین شهید مدافع حرم گیلان، با خانواده وی دیدار کردند.

دکتر یوسف زین العابدین  در دیدار با خانواده بسیجی شهید «حسینعلی پور ابراهمی درگاه» با اشاره به ادب و اخلاق والای شهیدان در دوران حیات دنیوی شان اظهار کرد: همگان به وجود خانواده های گرامی شهدا افتخار می کنند و ان شاء االله خداوند توفیق دهد تا ادامه دهنده راه آنها باشیم. وی با بیان اینکه اخلاق، روش و سیره زندگی این شهیدان درسی برای همه است ادامه داد: شهدا رفتن را به ماندن ترجیح دادند و ما باید به خودمان تسلیت بگوییم که از شهدا جا مانده ایم و این گونه فرصت ها را از دست داده ایم. دکتر زین العابدین با اشاره بر اینکه شهید بزرگوار عاشق خانواده بود اذهان داشت صبر و استقامت خانواده های بزرگوار شهدای مدافع حرم به ویژه همس ان این بزرگواران را ستودنی و درس آموز دانست و تصریح کرد: خانواده های شهدا، ادامه دهنده راه آنان هستند.دکتر زین العابدین،ضمن رساندن پیام دکتر صفوی رئیس انجمن ژئوپلیتیک ایران و دستیار و مشاور مقام معظم رهبری لوح تقدیری از طرف ایشان به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کرد .

شهید «حسینعلی پورابراهیمی»  پانزدهمین شهید مدافع حرم گیلان و دومین شهید از شهرستان آستانه اشرفیه است که  فارغ التحصیل رشته جغرافیای سیاسی از دانشگاه آزاد  واحد رشت بود که چند هفته پیش در عملیات مستشاری در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.



این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا