گزارش برگزاری نمایشگاه روز ملی خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح

به مناسبت روز ملی خلیج فارس در روز 10 اردیبهشت ماه 1401 نمایشگاهی با حضور سازمانها، شرکتهای دانش بنیان، دانشگاه ها و انجمنهای علمی از جمله انجمن ژئوپلیتیک ایران در محل سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برگزار گردید. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ریاست سازمان جناب آقای امیر دکتر مجید فخری در این باره به بیان سخنانی پرداختند. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا آقاجانپور (ریاست عقیدتی سیاسی وزارت دفاع) و سرکار خانم دکتر سحر تاجبخش (ریاست سازمان هواشناسی کشور)سخنرانی کردند.

در جریان برگزاری نمایشگاه یک پنل تخصصی با موضوع آزاد از خلیج فارس با سخنرانی جناب آقای دکتر مسعود ترابی آزاد، دکتر مهدی زارع و دکتر افشین آراسته برگزار شد.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه هم آمار و گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه توسط ریاست سازمان جناب آقای امیر دکتر مجید فخری ارائه و در ادامه جناب آقای امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری بعنوان سخنران کلیدی مراسم به بیان سخنانی در مورد وجه تسمیه روز 10 اردیبهشت ماه بعنوان روز ملی خلیج فارس پرداختند و در نهایت مراسم با تقدیر و اهدا لوح و تندیس به سازمانها و شرکتهای شرکت کننده در نمایشگاه از جمله انجمن ژئوپلیتیک ایران در سایت 17:30 دقیقه عصر به کار خود پایان داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا