گزارش مجمع عمومی سالانه انجمن ژئوپلیتیک ایران

مجمع عمومی سالانه انجمن ژئوپلیتیک ایران در تاریخ ۱۱ دی ماه ۹۸ در محل سالن همایش های ستاد توانمندسازی و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در ساعت ۱۵ برگزار شد.
مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی و اعلام برنامه توسط مجری آغاز شد. سپس رئیس انجمن ژئوپلیتیک آقای دکتر صفوی ضمن خوش آمد گویی به حضار در مورد تحولات ژئوپلیتیک جنوب غرب آسیا سخنرانی کوتاهی کردند.
بعد از سخنرانی ایشان دکتر ربیعی دبیر انجمن گزارشی از عملکرد یکساله انجمن ارائه داد. در ادامه دکتر ذکی گزارش مالی یکساله انجمن را ارائه کرد و سپس آقای نامدارزاده بازرس انجمن هم گزارش بازرسی یکساله انجمن را ارائه داد. در ادامه دکتر علیزاده گزارشی از عملکرد یکساله انجمن ژئوپلیتیک گیلان و دکتر ربیعی به نمایندگی از شعبه خراسان گزارشی از عملکرد یکساله انجمن خراسان رضوی ارائه دادند.
در ادامه برنامه یکساله آینده انجمن ارائه گردید.
در پایان برای دریافت نقد و نظر و پیشنهاد حاضرین فرصتی فراهم شد که دکتر کاویانی هم ضمن سخنانی کوتاه، آمادگی خانه اندیشمندان علوم انسانی را برای همکاری با انجمن ژئوپلیتیک ایران جهت برگزاری سخنرانی هریک از اعضای انجمن ژئوپلیتیک اعلام کرد. همچنین دکتر حیدری در مورد استقبال کمتر از انتظار اعضا از نشست سالانه انجمن اظهار نظر و گلایه کرد. در پایان یکی از اعضای انجمن در مورد ترکیب اعضای کمیسیون جغرافیای سیاسی کمیته برنامه ریزی جغرافیای وزارت علوم مطرح کرد که دکتر حافظ نیا به عنوان مسئول کمیسیون؛ ضوابط، مستندات و دلایل گزینش هریک از اعضا را به اختصار توضیح دادند.
این نشست سرانجام در ساعت 17:45 دقیقه پایان یافت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا