نشست هم اندیشی هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران

نشست هم اندیشی هشتمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران “همدلی اقوام ایرانی انسجام و اقتدار ملی” با حضور دکتر سید یحیی(رحیم) صفوی رئیس انجمن ژئوپلیتیک ایران و اعضای هیأت مدیره انجمن مزبور با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران، روسای دانشگاها و جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی در محل استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ژئوپلیتیک ایران، اعضای هیأت مدیره انجمن به منظور هم اندیشی و بازدید از امکانات علمی استان کردستان روز یکشنبه 1 شهریور از سنندج  بازدید کردند. در ابتدای برنامه از دانشگاه کردستان و امکانات دانشگاه برای برگزاری هشتمین کنگره که در تاریخ 20 و 21 مهرماه در سنندج و به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار می ­شود بازدید به عمل آمد و رئیس محترم دانشگاه کردستان، دکتر فردین اخلاقیان توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دادند. نشست هم اندیشی در محل استانداری و با حضور دکتر سید یحیی(رحیم) صفوی رئیس انجمن ژئوپلیتیک  ایران، عبدالمحمد زاهدی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران، روسای دانشگاه­ها، روسای دستگاهای اجرایی، دکتر اسکندر مرادی دبیر هشتمین کنگره انجمن، دکتر بهرام نصرالهی زاده دبیر اجرایی کنگره و اعضای هیأت مدیره انجمن ژئوپلیتیک ایران برگزار شد. در این نشست اهمیت برگزاری این کنگره در استان کردستان  بررسی شد و هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه بهتر  برگزار شدن این کنگره علمی صورت گرفت. در این نشست به اهمیت بومی سازی الگوی مطالعات قومی و فقر نظری در این زمینه پرداخته شد و استاندار کردستان مبانی تئوریک را پیش زمینه موفقیت در صحنه مدیریت و توسعه دانست. در این جلسه دکتر صفوی اعلام کرد نگاه انجمن ژئوپلیتیک نگاهی علم محور و استفاده از دستاوردهای علمی برای توسعه کشور است. و از آمادگی انجمن ژئوپلیتیک برای ارائه مشاورهای علمی به دستگاهای اجرایی خبر داد.

همچنین اعضای هیأت مدیره انجمن ژئوپلیتیک ایران و کادر اجرایی هشتمین کنگره،  دیدار صمیمانه­ ای با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دفتر ایشان داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

{yoogallery src=[/images/gallery/sanandaj] width=[150]}

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا