اعلام نتایج داوری پنجمین دوره انتخاب آثار علمی جغرافیای سیاسی سالهای 1401 – 1400

پنجمین دوره انتخاب آثار علمی جغرافیای سیاسی و جشنواره پایان نامه ها، رساله ها و پژوهشگران برتر انجمن ژئوپلیتیک ایران، بعد از وقفه ای چند ساله و به همت کمیته پیشکسوتان و نخبگان انجمن و با همراهی و همفکری هیات مدیره  محترم انجمن از اواخر سال 1401 با فراخوان عمومی آغاز و نتایج آن در امرداد 1402 ارائه می شود.

در ابتدا لازم است از سرکار خانم دکتر زهر ه حیدری بنی مسئول کمیته  پیشکسوتان ونخبگان انجمن ژئوپلیتیک ایران که زحمت دبیری جشنواره، هماهنگی و پیگیری آن را بر عهده داشتند قدردانی فراوان شود. همچنین، سپاس بیکران از سرکار خانم لیلا کیانی که وظیفه جمع آوری و ارسال آثار را برای داوری بر عهده داشتند. ضمنا از همه داوران محترم که در روند داوری آثار با انجمن ژئوپلیتیک ایران همکاری داشتند، تقدیر و تشکر ویژه میشود.

 پس از جلسات کمیته پیشکسوتان و نخبگان با هیات مدیره و برنامه ریزی صورت گرفته، این جشنواره در بخشهای ذیل به بررسی آثار پژوهشگران، دانشجویان و اساتید پرداخته است و نتایج بعد از داوری توسط کارشناسان و صاحب نظران محترم ارائه شده است.

الف: بخش برترین پایان نامه کارشناسی ارشد

ب: بخش برترین  رساله دکتری

پ: بخش پژوهشگر  برتر

ت: بخش ویژه – معرفی پژوهش ها با موضوعات و رویکردهای خاص

با دادن فراخوان از سوی انجمن و اعلام پذیرش آثار در اسفند ماه 1401، تعداد 101 اثر به شرح ذیل به دبیرخانه جشنواره ارسال شد:

رساله دکتری: 11 اثر

پایان نامه کارشناسی ارشد: 25 اثر

کتاب تالیفی: 25 اثر

کتاب ترجمه: 4 اثر

مقاله علمی – پژوهشی: 31 اثر

مقاله انگلیسی: 4 اثر

طرح پژوهشی پسادکتری: 1 اثر

پس از دریافت آثار و پژوهشهای مختلف توسط دبیرخانه پنجمین دوره انتخاب آثار علمی جغرافیای سیاسی در فروردین ماه 1402، روند داوری آثار رسیده از اردیبهشت ماه 1402 آغاز و تا پایان تیر ماه 1402 ادامه یافت. در مرحله داوری دو فرم ارزیابی (شامل یک فرم برای داوری پایان نامه، رساله، کتاب و طرح پژوهشی (حداکثر 100 امتیاز) و فرم دیگری برای مقالات (حداکثر 60 امتیاز)) طراحی و همراه آثار دریافتی برای داوران محترم ارسال شد. بعد از بررسی نهایی، آثار برتر با توجه به امتیازات کسب شده و به تفکیک بخشهای ذکر شده اعلام می‌شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اسکرول به بالا